وان پیس

otako · 10:38 1402/09/09

سلام من اینبار اومدم با معرفی انیمه وان پیس که خیلی معروف شد و تونست جایگاه خوبی در دنیا انیمه و مانگا داشته باشه اگر تا به حال معرفی های قبلی من رو ندیدی یه سر به وبلاگم بزنید و اونها رو نگاه نگاه کنید در ادامه مطلب با ما همراه باشین

یک مجموعه مانگا پر طرفدار است و بسیار در دنیا محبوب شده که از روی مانگای آن یک انیمه سریالی طولانی در حال پخش است و چندین فیلم سینمایی و چند بازی ویدیوئی ساخته شده مانگا آن از ۲۲ ژوئیه ۱۹۹۷ در هفته نامه شد من جامم به چاپ می رسد و تا کنون ۱۰۰ جلد داده است این مانگا تا به حال موفق شده ۵۱۶ میلیون نسخه به فروش برساند و با اختلاف شدید از دیگر رقیب های خود به عنوان پر فروش ترین مانگا تاریخ شناخته شود و پس از کتاب مصور سوپر من به عنوان دومین کتاب مصور پر فروش شناخته شود و هنوز هم این اثر بزرگ به اتمام نرسیده و ما باید شاهد تغییر این رکورد بزرگ باشیم انیمه وان پیس نیز مانند مانگا آن بسیار پر طرفدار است و توانسته امتیاز ۸/۹ را در سایت imdb به دست آورد که این نمره خیلی خوبی است این انیمه بسیار زیبا است هرچند طولانی بودن آن باعث شده که بسیاری از افراد به سمت آن نروند وان پیس تا به حال ۱۰۸۵ قسمت داشته است و هنوز در حال ساخت است هرچند که ما به پایان این انیمه که برای تک تک بینندگانش خاطرات شیرینی به ارمغان آورد نزدیک می شویم داستان انیمه درباره پسری به نام مانکی دی لوفی است که می خواهد پادشاه دزدان دریایی شود و بزرگترین گنج دنیا یعنی وان پیس را به دست بیاورد  این گنج زمانی در دستان پادشاه دزدان دریایی لگد راجر بود اما زمانی که او را گرفتند و می خواستند اعدام کنند او حرف هایی رو به تمام مردم زد که آینده دنیا رو تغییر داد "گنجینه من من تمام گنج های خود را درون دریا پنهان کردم" این حرف باعث شد که جمعیت عظیمی از مردم به دریاها کشیده شوند و دنیا وارد عصر باشکوه دزدان دریایی بشود حال نوجوان داستان ما لوفی داستان خود را آغاز می کند و به دنبال خدمه دزدان دریایی خودش هست او که میوه شیطانی خورده است که به او قدرت کش آمدن را می دهد و...
از تعداد قسمت زیاد این انیمه وحشت نکنید اگر وارد داستان آن شوید و شروع به تماشا آن بکنید می فهمید که اشتباه می کردید من خودم هم مثل خیلی از شما همین فکر رو می کردم اما الان وان پیس یکی از بهترین انیمه های عمرم هست خب رابیشتر از این وقت شما رو نمی گیرم ممنون که تا اینجا این پست با ما همراه بودین اگر پست های دیگه رو ندیدین می تونین یه سر به وبلاگم بزنید و اونها رو هم یه نگاه بکنید خیلی ممنون تا پست بعد لایک کنید و کامنت بزارید.